Egy gyors riportot készítettünk iskolánk tanulójával, Magyar Eszterrel, aki nemrég szép sikert ért el egy képzőművészeti pályázaton.

Mezgé blog: Mióta foglalkozol festészettel?
Eszter: Festészettel 2002 óta foglalkozom. Egy időben üvegre (A5-ös méretben) festettem, majd egyre nagyobb és nagyobb felületre dolgozta, majd áttértem a papírra.

M.: Milyen típusú képeket készítesz?
E.: Általában csendéletet szoktam festeni.

M.: Hol hallottál a Ferenczy István Képzőművészeti és Irodalmi Versenyről?
E.: Az iskolában hallottam a pályázatról.

M.: Miért ezt a témát választottad?
E.: A témát azért választottam, mert szeretek kirándulni, szeretem a természetet és a világot egy kicsit átértelmezve szemlélni, ebben sokat segít a festészet, valamint a kerámia.

M.: Van-e példaképed vagy kedvenc stílusod? Milyen technikákat használsz alkotás közben?
E.: Nincs kedvenc példaképem, stílusom, mivel szerintem minden festőtől lehet valamit tanulni, minden stílusban van valami érdekes, csodálatos számomra. Ezért sokfajta technikát próbáltam már ki, mindegyikben megfogott valami, épp ezért sosem ragadok le egynél.

M.: Vannak-e hosszú távú elképzeléseid a képzőművészettel kapcsolatban?
E.: Kerámiával, valamint rajzolással, festészettel vannak elképzeléseim. Szeretnék kerámikusnak továbbtanulni.

M.: Van-e terved, hogy mit festesz legközelebb?
E.: Nincs tervbe véve, hogy mit festek legközelebb. Annyi azonban biztos, hogy vászonra fogok festeni.

Az interjút köszönjük szépen Magyar Eszternek, iskolánk virágkötő szakos tanulójának, és további sok sikert kívánunk neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://mezge.blog.hu/api/trackback/id/tr642834135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása