A Bartha mindig is híres volt arról, hogy a diáksereget tekintve a szeptemberi létszámhoz képest bővülés tapasztalható, általában még októberben, novemberben is érkeznek hozzánk olyanok, akik "meggondolják magukat", és más iskolákból "átigazolnak" hozzánk. Ez idén is így volt, igen sokan érkeztek más iskolákból, azonban a közös bennük, hogy kivétel nélkül megtalálták helyüket nálunk. A 10. A osztályba is több "új" tanuló érkezett idén, közülük kettővel, Bódi Amandával és Sajtós Viviennel készítettünk egy gyors riportot.

Amanda és Vivi

Kérdés: Mikor jöttél a Barthába? Miért ezt a sulit választottad és honnan hallottál róla?

Amanda: 2010. szept. 1. óta diákoskodom itt. Nagyon sok jót hallottam erről a suliról a barátnőmtől, Nóritól. Már az ő leírása alapján is megtetszett.
Vivi: 2010. okt. 1-jén jöttem a Barthába. Mivel én szentesi vagyok, ez volt a legszimpatikusabb, így ezt választottam.

K: Hogy érzed, sikerült már beilleszkedned az új közösségbe?

A: Igen, úgy érzem, sikerült. Nagyon barátságos és aranyos személyeket ismertem meg, mind osztálytársaim, mnd tanáraim személyében.
V: Hmm. Ha nem is sikerült még tökéletesen beilleszkednem, úgy érzem, jó úton haladok efelé, mert közvetlen velem mindenki.

K: Milyen volt nálunk az első napod, emlékszel rá?

A: Emlékszem, kissé izgulva léptem át az iskola küszöbét szept. 1-jén, de a kezdeti idegesség elmúlt. Mindenki nagyon kedvesen és közvetlenül fogadott, és már az első nap jókat beszélgettem az osztálytársakkal. Már akkor tudtam, hogy jó helyre jöttem.
V: Természetesen emlékszem. Nagyon megijedtem, hogy új arcok, emberek, közösség vár rám... :)

K: Miben más a Bartha, mint a volt sulid?

A: Sokkal nyugodtabb és kellemesebb légkör uralkodik itt. Megértőbb emberek vesznek körül. Emellett nagyon kreatív a suli, ami szintén megnyerő számomra.
V: Teljesen más a két iskola. A Karolina egy vallásos, szigorúbb iskola köpenyekkel, rideg tanárokkal és diákokkal, míg a Bartában mindenki közvetlen, és bárkivel el tudok beszélgetni, nincs az a szerintem erős szigor sem.

K: Mi tetszik itt a legjobban?

A: A leginkább az új tantárgyak tetszenek itt. Eddig nem igazán érdeklődtem a kertészet iránt, de ezek az órák felkeltették a figyelmem. Nagyon sok érdekes dolgot tanultam meg már e pár hónap alatt is.
V: Erre nehéz válaszolni. Mint eddig is mondtam, az, hogy tudok barátkozni, ami nekem nagyon fontos dolog.

K: Sikerült-e már barátokat szerezned?

A: Úgy érzem, hogy igen. Már az első héttől kezdve nagyon jókat sikerült beszélgetni, nevetni az osztálytársakkal és az iskolatársakkal.
V: Sikerült, szerencsére. Ha nem is mindenkivel vagyok olyan hú, de nagy barátságban, de úgy érzem, így jó.

K: Mi volt az, amit a legnehezebben sikerült itt megszoknod?

A: A legnehezebb talán a kéthetente lévő gyakorlatot volt megszokni. Ugyanis eddig még nem tapasztaltam testközelből fizikai munkát. Az első alkalomkor sikerült jól el is fáradni, de most már ebbe is kezdek belejönni.
V: Még igazából teljes mértékben most sem szoktam meg mindent. :)

K: Mi volt az, ami egyből megtetszett neked itt?

A: Többek között az, hogy fenntartás nélkül tanárok és diákok is elfogadtak, ami nagyon fontos számomra. És ami már egyből észrevehető: a jókedvű és felszabadult légkör tanárok és diákok között.
V: Nagyon tetszik maga az egész iskola. :D

K: Összességében elégedett vagy az új helyzettel?

A: Igen, teljes mértékben. Szívesen kezdem itt a napokat, mert tudom, hogy itt mindig mosolygós és vidám emberek várnak rám.
V: Elégedett vagyok mindenféleképpen, bár kissé tanulhatnék többet, s az ismerkedésre is fordíthatnék több gondot. A jövőben így lesz. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mezge.blog.hu/api/trackback/id/tr312501541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása